KAUBA KÄTTETOIMETAMINE

Smarta.ee eesmärk on pakkuda oma klientidele kõrget teenindustaset ning toimetada tellitud kaup ostjani nii kiiresti kui võimalik.

Edastame tellimuse pakiautomaati reeglina hiljemalt tellimuse eest tasumisele järgneval tööpäeval. Paki kättetoimetamise lõplik aeg sõltub SmartPOST, DPD või Omniva pakiautomaadi teenuse kiirusest.

Kättetoimetamine Itella SmartPOSTI kaudu

Itella SmartPOSTi pakiautomaadid on peamiselt paigaldatud erinevatesse kaubanduskeskustesse üle Eesti. Kui pakk jõuab tellija poolt valitud pakiautomaati, saadetakse SmartPOST poolt saadetise tellija mobiilile SMS, mis sisaldab infot paki saabumise kohta koos personaalset uksekoodiga. Siin lingil on info SmartPOST pakiautomaatide asukohtade kohta: http://uus.smartpost.ee/pakiautomaatide-asukohad

Kättetoimetamine Omniva pakiautomaatide kaudu

Omniva pakiautomaadid on avatud 24 h ööpäevas ja asuvad hea ligipääsuga käidavates kohtades. Kauba saabumisel saadetakse kauba saajale SMS ja/või e-kiri, milles on kirjas pakiautomaadi asukoht, uksekood ja hoiutähtaja lõpp. Paki vastuvõtmiseks sisesta puutetundlikule ekraanile uksekood ja võta pakk avanenud kapist välja.

Täpsem info: https://www.omniva.ee/era/kaart/asukohad.

Kättetoimetamine DPD pakiautomaatide kaudu

DPD pakiautomaadid on avatud 24 h ööpäevas ja asuvad hea ligipääsuga käidavates kohtades. Kauba saabumisel saadetakse kauba saajale SMS ja/või e-kiri, milles on kirjas pakiautomaadi asukoht, uksekood ja hoiutähtaja lõpp. Paki vastuvõtmiseks sisesta puutetundlikule ekraanile uksekood ja võta pakk avanenud kapist välja.

Täpsem info: https://www.dpd.com/ee/et/dpd-pakiautomaadi-teenus/.

 

Tulen tellimusele ise järele

Tellitud kaubale on võimalik ka ise järele tulla. Smarta.ee kontor / salong asub Tallinnas aadressi C.R. Jakobsoni 7-76, I korrus. Salongi kaubale järele tulemisel palume eelnevalt ette helistada telefonil +372 58569352.

Smarta.ee salongis on ka kohapeal võimalik tooteid osta ning tasuda saab sularahas ja pangakaardiga.

Küsi lisa sales@smarta.ee.